China here I come! - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Ewout Graaf - WaarBenJij.nu China here I come! - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Ewout Graaf - WaarBenJij.nu

China here I come!

Door: Ewout

Blijf op de hoogte en volg Ewout

21 Mei 2006 | Hong Kong, Hong Kong

Ok ok, net opgestaan om me met 6 andere studenten naar China (Beijing) te gaan begeven. Slechts 3 uurtjes slaap afgelopen nacht wegens het vele afscheid nemen van andere studenten doet een mens niet echt goed.. ;) Maar we hebben dr zin an!

We zouden eigenlijk om 9 uur 's ochtends al meeten, maar mn roomie en ik hebben besloten om onze laatste dag samen in de Student Halls in stijl af te sluiten. Dat betekend: te laat komen! Hij staat nog rustig zn rugzak in te pakken en ik zit dus nog ff snel wat te typen aan mn trouwe lezers back home!

Komende week zit ik dus in China, ben over een weekje weer thuis. Zal dan ook de site updaten en jullie inlichten over mijn belevenissen! Wat er ongetwijfeld weer veel zullen zijn, want die Chinezen: het blijft een apart volkje...

Het gaat jullie allemaal goed en dus tot over weekje!!!!

Toedelesjakie luitjes

  • 22 Mei 2006 - 08:22

    Fieke En Karen:

    Hey Flapdrol!

    Jij hebt ook niks te doen daar he! Wij maar hard zwoegen op school met onze OOOOOHHHH zo leuke projectgroep! En jij maar een beetje lamballen en alleen maar vakantie vieren en zuipen en de Ewout uithangen! Maar toch geniet er maar van en tot over een maandje!

    Kus van Karen en Fieke

  • 22 Mei 2006 - 11:14

    Dhr. Van Doorn:

    "Thuis" is nog altijd 'good old' Driewegen he.. Ik wens je weer veel plezier daarzo. Het bier staat al koud voor je terugkomst hier in Nederland, al zou het goed kunnen dat het voor die tijd al op is ;) Doe nog maar ff flink gek, want als je hier terug bent verwacht ik dat je weer net zo'n rustige en beschaafde jongen bent als voorheen!

  • 22 Mei 2006 - 17:18

    Stefanus:

    Heej ingeburgerde hongkongnees ;) Zo te lezen gaat alles goed daar. Ik heb al heel veel voedsel(beter gezegd drank)pakketten gestuurd naar je, maar ik denk niet dat deze zijn aangekomen, ze zullen waarschijnlijk bij de douane zijn gestrand ;) Maar goed ik zou zeggen moshct niet weten wat je moet doen daar in china, hier een idee: doe eens wat leuks en sportiefs tegelijk en loop de chinese muur heen en terug, daar vul je je weekje wel mee denk ik en ik weet zeker dat je als een ander mens terugkomt. HEt ga je goed en tot de 14de, groeten Stephan

  • 23 Mei 2006 - 14:12

    Manon:

    Hey ewout,

    wat leuk dat je met een kamperlander op stap bent geweest!! Altijd gezellig :) verder vermaak je je zo te lezen prima, gelukkig maar! Geniet er nog maar van want voor je het weet ben je weer al terug..

    xXx Manon

  • 27 Mei 2006 - 06:02

    Lennart:

    Ha Ewout! Hoe ist nou jongen? Alles goed in China?

    Hier down under is t echt geweldig Sydney is echt een wereldstad! Vanavond lekker stappen met Justine d'r zus in darling harbour en volgende week toeren met de auto richting de horizon haha.

    Ik zal je proberen te blijven volgen in Hong Kong en als je straks in Vietnam zit.
    Voor de rest nog bedankt voor een supertijd in Hong Kong heb t echt naar m'n zin gehad volgend jaar drinken we er nog een biertje op in goes! Groeten Lennart

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hong Kong, Hong Kong

Ewout
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 33573

Voorgaande reizen:

08 Januari 2006 - 09 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: